شورای معاونین اداری مالی
در معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران هر دو ماه یک بار جلسهای با حضور کلیه معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاه و مدیران کل حوزه اداری و مالی برگزار میگردد. هدف این شورا که ۶ بار در سال تشکیل میشود بررسی موضوعات در حوزههای مختلف به منظور اصلاح و بهبود عملکرد دانشگاه میباشد.
برخی از امور انجام شده در برگزاری جلسات شورای معاونین و مدیران اداری مالی دانشگاه:
۱- بررسی بودجه سالانه.
۲ - چگونگی برگزاری مناقصات و مزایدهها.
۳ - چگونگی برگزاری مزایده و مناقصات.
۴ - سامانه اموال و انبار دانشگاه.
۵ - سامانه تدارکات پشتیبانی دانشگاه.
۶ - امور جاری.
و...