برگزاری هفدهمین نشست معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶ کد : ۴۲۵۳۹ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۹
با حضور رئیس، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، معاونان اداری و مالی واحدها و مدیران کل حوزه ستادی نشست هفدهم شورای معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه روز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه در سالن اجلاس شهید دکتر ابراهیم رئیسی برگزار شد.
برگزاری هفدهمین نشست معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران

نشست هفدهم شورای معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه با حضور رئیس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، معاونان اداری و مالی واحدها و مدیران کل حوزه ستادی در سالن اجلاس شهید دکتر ابراهیم رئیسی برگزار شد.
در این نشست به موضوع افتتاح سالن اجلاس دانشگاه که به نام رئیس جمهور شهید دکتر ابراهیم رئیسی نام گذاری شده، اشاره گردید و در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو و حضور و مشارکت حداکثری همه دانشگاهیان تاکید شد.
همچنین دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران با حضور در این نشست به موضوع برگزاری آئین نکوداشت ۱۷۵۷ و برگزاری جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران اشاره نموده و از همه معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه خواست تا با دعوت از هیأت رئیسه دانشکده‌ها و دانش آموختگان ممتاز هر واحد در برپایی باشکوه مراسم همکاری نمایند.
سپس آقای حقیقی مدیرکل بودجه و اعتبارات دانشگاه گزارشی از ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۳ و تخصیص‌های واحدهای دانشگاه ارائه داد.
در ادامه با توجه به تعطیلی دانشکده‌ها در فصل تابستان، پیگیری موضوع تعمیر و تجهیز تابستانی واحدهای دانشگاه به مدیر کل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی واگذار شد.