نشست چهاردهم شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه برگزار شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۱ کد : ۴۰۵۲۲ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰
در این نشست که با هدف بررسی عملکرد گذشته جهت برنامه ریزی برای سال آینده تشکیل شد، دکتر احمد نوحه گر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از همکاری همه معاونان اداری مالی واحدهای دانشگاه و مدیران کل حوزه معاونت در سال ۱۴۰۲ ، به مدون سازی ۹۰ پروژه عمرانی، سامانه سپاری و یکپارچه سازی، مولد سازی اموال دانشگاه، رفاه و سلامت، آموزش های آزاد و... اشاره نمودند و از اجرای پروژه‌های عمرانی از شمال غرب کشور تا جنوب، احداث ۵۰۰ واحد خوابگاه متأهلین، راه اندازی مراکز همایش های مشهد مقدس، مقاوم سازی ساختمان‌های دانشگاه و ساخت سالن اجلاس دانشگاه به عنوان نمونه نام بردند.
نشست چهاردهم شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه برگزار شد

چهاردهمین نشست معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاه به میزبانی دانشکدگان مدیریت با حضور دکتر سیدمحمد مقیمی رئیس و دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران و معاونین اداری و مالی و جمعی از رؤسای واحدهای دانشگاه روز شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در تالار دکتر فرهنگی دانشکده مدیریت برگزار گردید.

در این نشست که با هدف بررسی عملکرد گذشته جهت برنامه‌ریزی برای سال آینده تشکیل شد، دکتر سید محمد مقیمی با اشاره به این موضوع که همیشه مدیران موفق در شرایط سخت خودشان را نشان می‌دهند تصریح نمودند اگر بخواهیم عملکرد دانشگاه را فقط در حوزه مالی اداری بررسی کنیم با وجود همه محدودیت‌ها و شرایط سخت محیطی، ۳۰ ماه گذشته از پرکارترین دوران اداری مالی دانشگاه بوده که در عین رعایت همه قوانین و مقررات از سطح ریسک پذیری خوبی در انجام فعالیت‌ها و تبدیل به احسن نمودن دارایی‌ها برخوردار بوده است.
همچنین دکتر احمد نوحه‌گر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از همکاری همه معاونان اداری مالی واحدهای دانشگاه و مدیران کل حوزه معاونت در سال ۱۴۰۲، به مدون سازی ۹۰ پروژه عمرانی، سامانه سپاری و یکپارچه سازی، مولد سازی اموال دانشگاه، رفاه و سلامت، آموزش‌های آزاد و… اشاره نمودند و از اجرای پروژه‌های عمرانی از شمال غرب کشور تا جنوب، احداث ۵۰۰ واحد خوابگاه متأهلین، راه اندازی مراکز همایش‌های مشهد مقدس، مقاوم سازی ساختمان‌های دانشگاه و ساخت سالن اجلاس دانشگاه به عنوان نمونه نام بردند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، با اشاره به تدوین چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران تاکید کردند یکی دیگر از مهمترین فعالیت‌های حوزه این معاونت در سال جاری موضوع تدوین چهارمین برنامه راهبردی بوده است که مجوز آن از هیأت رئیسه دانشگاه اخذ شده و در انتظار تصویب در هیأت امنای دانشگاه می‌باشد. وی با برشمردن اهداف استراتژیک دانشگاه به مساله محور بودن این برنامه و همسو بودن آن با برنامه هفتم توسعه خبر داد.
سپس دبیر نشست‌های مالی اداری دانشگاه، خانم دکتر سازور یادآور شدند حدود ۸۰ درصد جلسات معاونین اداری و مالی دانشگاه در سال جاری در واحدها تشکیل گردیده و این امر سبب شد تا با توجه به تنوع بالای فعالیت‌ها در واحدهای مختلف، مشکلات و شرایط آنها از نزدیک مشاهده و چاره اندیشی های عملیاتی صورت پذیرد.
در ادامه دکتر حمیدرضا یزدانی، مدیر کل برنامه‌ریزی و معماری سازمانی نکات تکمیلی و گزارش عملکرد تجمیعی در خصوص ۹۰ پروژه حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در دو سال گذشته را ارائه دادند.
از آن جا که "برنامه‌ریزی، درآمدزایی و صرفه‌جویی در سال ۱۴۰۲ " به عنوان شعار حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه در سال ۱۴۰۲ از جانب دکتر نوحه‌گر تعیین و در دستور کار واحدهای دانشگاه قرار داشت، در پایان نشست از رؤسای دانشکدگان مدیریت، دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، و پردیس ارس به عنوان ۳ واحد منتخب تقدیر به عمل آمد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران شورای معاونین اداری و مالی نشست معاونین گزارش عملکرد سالانه چهارمین برنامه راهبردی