آئین تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه تهران برگزار شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۶ کد : ۴۰۰۰۵ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۰
در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه خطاب به همه کارمندان حاضر در تالار محل برگزاری مراسم عنوان کرد که «همه شما نمونه هستید»، اما این به معنای گریز از معیارهای دقیق در تعیین نمونه‌ها نیست.
آئین تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه تهران برگزار شد

با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه روز چهارشنبه مورخ ۱۸/‏۱۱/‏۱۴۰۲‬ مصادف با مبعث رسول اکرم (ص)، آئین تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه تهران در تالار علامه امینی کتاب‌خانه مرکزی و مرکز اسناد علمی برگزار شد. در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه خطاب به همه کارمندان حاضر در تالار محل برگزاری مراسم عنوان کرد که «همه شما نمونه هستید»، اما این به معنای گریز از معیارهای دقیق در تعیین نمونه‌ها نیست.

سید رسول حسینی هاشم‌زاده، مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران ضمن تبریک به کارمندان نمونه برگزیده در این دوره و تشکر از مدیر اجرایی و دست‌اندرکاران برنامه انتخاب کارمند نمونه، گفت: «در سال ۱۴۰۱، از میان تعداد ۳۵۸۳ کارمند دانشگاه، ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند که بیش از ۴ درصد کارمندان را شامل می‌شود.»

وی با اشاره به اهتمام مدیریت دانشگاه به تشویق و ایجاد انگیزه برای بدنه کارمندی، گفت: «شیوه‌نامه برگزیدن کارمند نمونه، محدود به حداکثر ۳ درصد کارمندان می‌شد که با اصلاح شیوه‌نامه، برگزیدن تعداد بیشتری از کارمندان میسر شد. در واقع در سال ۱۳۹۵ که پس از وقفه‌ای چندساله، معرفی کارمندان نمونه در دانشگاه تهران از سر گرفته شد، تعداد ۲۱ نفر برگزیده شدند. این تعداد در سال‌های بعد به ۵۰ نفر افزایش یافت. اما در دوره مدیریت جدید، در سال ۹۹ این تعداد به ۷۱ نفر، و در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ۱۶۱ نفر رشد داشته است که این نشان از ارج گذاشتن مدیران دانشگاه به نیروی انسانی است.»

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران درباره نفرات برگزیده توضیح داد: «برگزیدگان این دوره از نظر وضعیت استخدامی شامل ۹۸ نفر رسمی، ۳ نفر پیمانی، ۵۸ نفر قراردادی، و ۲ نفر شرکتی می‌شوند. این دوره برای نخستین بار به منظور ایجاد انگیزه در نیروهای شرکتی، دو نفر نمونه انتخاب شده‌اند و شیوه‌نامه برگزیدن کارمند نمونه از میان این نیروها نیز در دست تدوین است. همچنین ۶۲ نفر از برگزیدگان از کارمندان خانم و ۹۹ نفر از آقایان هستند.»

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل منابع انسانی آئین تجلیل مراسم تقدیر کارمند نمونه