نشست یازدهم شورای معاونان اداری و مالی دانشگاه برگزار شد

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۷۵۴۸ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳
یازدهمین نشست معاونان اداری و مالی دانشگاه، روز سه شنبه ۲ آبان ماه با حضور دکتر احمد نوحه‌گر، معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران و مدیران کل حوزه ستادی در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید.
نشست یازدهم شورای معاونان اداری و مالی دانشگاه برگزار شد

این نشست با موضوع "بررسی و بازنگری فرایندهای حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع جهت تخصیص بهینه فرآیندها و فعالیت‌ها به واحدهای صف و ستاد" و بنا به مأموریتی که طی دستور رئیس دانشگاه برای حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع تعیین شده بود تشکیل شد.
آقای دکتر نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه، با تاکید به تنوع بالای فعالیت‌ها و فرآیندها اعم از موضوعات منابع انسانی، رفاهی، حقوقی، عمرانی و پشتیبانی، بودجه‌ریزی، برنامه‌ریزی و تشکیلات سازمانی در حوزه این معاونت، موضوعات باز مهندسی فرآیندها و اتخاذ سیاست تمرکز زدایی جهت تسریع انجام امور، بهره‌وری بالاتر و مدیریت و کنترل بهینه فعالیت‌ها را به عنوان یکی از مسائل کلیدی مطرح فرمودند.
ایشان با اشاره به محدودیت منابع در دسترس، عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف توسعه منابع را قابل قبول دانسته و با اشاره به این که در حال حاضر دانشگاه تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، از پروژه‌های توسعه خوابگاه‌های متأهلین، توسعه مراکز رفاهی و ورزشی، مرکز همایش‌های بین‌المللی مشهد، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کیش و ارس، تأسیس مهدکودک و نیز دانشکده‌های جدیدالتأسیس به عنوان نمونه‌های موفق در حوزه‌های عمرانی نام بردند.
در ادامه در خصوص بررسی فرایندهای حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و چگونگی تفویض آن بین واحدهای صف و ستاد معاونان اداری و مالی واحدها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع شورای معاونین اداری و مالی فرآیندها پروژه های عمرانی مهدکودک