مراسم تجلیل از کارکنان امریه دانشگاه تهران برگزار شد

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱ کد : ۳۶۹۹۷ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱
با حضور دکتر احمد نوحه گر و مدیرکل منابع انسانی از همکاران طرح امریه سربازی شاغل در دانشگاه تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مراسم تجلیل از کارکنان امریه دانشگاه تهران برگزار شد

روز سه‌شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ نشستی صمیمی در محل باشگاه دانشگاه با حضور کارکنان امریه سربازی به مناسبت فرارسیدن روز سرباز و به منظور قدردانی از زحمات این همکاران شاغل در دانشگاه تهران به میزبانی اداره کل منابع انسانی برگزار گردید.
در ابتدا مدیر کل منابع انسانی آقای دکتر حسینی هاشم‌زاده ضمن خیر مقدم به مدعوین در مورد پیشینه و شرایط جذب نیروهای امریه طی سال‌های اخیر توضیحاتی ارائه نمود و خواستار بیان نقطه نظرات و مشکلات احتمالی کاری در محل خدمت آنان شد. در این نشست کارکنان ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر و تبادل تجربیات کاری مشکلات خود در زمین پرداخت حقوق و مزایای رفاهی و مشکلات ورود و خروج را مطرح نمودند.
در ادامه با حضور معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه آقای دکتر نوحه‌گر مقرر شد مشکلات پرداخت حقوق این دسته از همکاران با هماهنگی مدیران کل بودجه و مالی دانشگاه در دستور کار منابع انسانی قرار گرفته و پیگیری لازم به عمل آمد. در انتهای نشست مدیر کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه مشکلات رفاهی ایشان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا حد امکان شرایط تسهیل گردد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع امریه سربازی تجلیل