آئین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۱ کد : ۳۳۴۱۴ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۳
مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه در سال ۱۴۰۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران با حضور ریاست، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، جمعی از مدیران، اساتید و کارکنان پیشکسوت و بازنشسته و خانواده ایشان برگزار شد.
آئین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

روز شنبه مورخ سیزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ آئین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم دکتر احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران ضمن تبریک به کلیه همکاران بازنشسته و تقدیر از زحمات ایشان در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه در دانشگاه از طرح پوشش بیمه تکمیلی ایشان خبر داد. وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ اظهار امیدواری کرد زمینه‌های لازم فراهم شود تا برای سال آینده همکاران بیشتری تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
ایشان در ادامه گفت: بازنشستگان گنجینه‌هایی ارزشمند با تجربه‌های گران‌سنگ هستند که تجارب آنها می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی و انتقال این تجارب به نسل جدید و آینده باشد. وقتی تجربه‌ها و توانمندی‌های بازنشستگان را در عرصه‌های مختلف علم، دانش، اندیشه و اجرا می‌بینیم، حیف است این تجربه‌های گران‌سنگ و این گنجینه‌ها بلااستفاده بمانند. تجربه‌هایی که نزد همکاران بازنشسته است به راحتی به دست نیامده که به راحتی از آن بگذریم.
دکتر نوحه‌گر با تاکید بر اینکه تکریم اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی بازنشسته دانشگاه واجب است، افزود: نباید این طور باشد که ارتباط اعضای دانشگاه پس از بازنشستگی، با دانشگاه قطع شود. حضور اعضای پیشکسوت دانشگاه مایه برکت، سرافرازی و جهش‌دهنده است و موتور محرکه‌ای است که بهره‌وری مطلوب را در سیستم دانشگاه افزایش می‌دهد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در پایان سخنان خود از برنامه دانشگاه تهران به منظور راه‌اندازی مجموعه علمی، تفریحی و رفاهی دانشگاه تهران در پردیس بین‌المللی خلیج فارس دانشگاه در جنوب کشور و پردیس بین‌المللی کاسپین در شمال کشور خبر داد و گفت: بازنشستگان دانشگاه تهران نیز مانند سایر اعضای دانشگاه می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

جهت مشاهده متن کامل سخنان رئیس دانشگاه اینجا کلیک کنید.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران بازنشستگان تجلیل معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع