برگزاری چهارمین نشست معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران

۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۱ کد : ۳۲۵۱۳ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۵
به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه اداری و مالی و بررسی کنترل داخلی معاملات دولتی روز سه شنبه ۲۰ دی ماه چهارمین نشست معاونین اداری و مالی در سال جاری با حضور رئیس و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری چهارمین نشست معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران

چهارمین جلسه معاونین اداری و مالی در سال جاری با حضور آقای دکتر سیدمحمد مقیمی و آقای دکتر احمد نوحه‌گر و کلیه معاونین اداری و مالی واحدها و مدیران کل حوزه ستادی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه روز سه شنبه ۲۰ دی ماه تشکیل شد. در این نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با اشاره به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی با عنوان "جهش علمی"، اعلام کرد: با توجه به ضوابط تعیین شده، ۱۰ و ۱۵ درصد به حقوق اعضای هیأت علمی افزوده می‌شود. وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و شیوه‌نامه‌ای که به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسیده است، این افزایش حقوق برای اعضای هیأت علمی تازه استخدام شده که امتیازی کسب نکردند، ۱۰ درصد و از همین دسته کسانی که امتیاز لازم را کسب کردند، ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است؛ همچنین اعضای هیأت علمی که امتیازی بالاتر از ۱۲ درصد بگیرند، شامل ۱۵ درصد افزایش می‌شوند.
دکتر نوحه‌گر در بخش دیگر سخنانش اعلام کرد: دانشگاه در بحث رفاهی در پردیس کاسپین در شمال و در مناطق آزاد قشم و کیش به توافقاتی رسیده است که امیدواریم در پایان دی ماه با حضور رئیس دانشگاه تهران و مسئولین محلی مناطق یاد شده، توافق‌نامه عملیاتی شود. همچنین با برشمردن اهمیت حرکت دانشکده‌ها و پردیس‌های بین‌المللی به سمت پاسخگویی به نیازهای جامعه و کسب درآمد، گفت: برخی دانشکده‌ها ارتباط چندانی با جامعه ندارند و صرفاً متکی به پرداخت‌های دولت هستند؛ این در حالی است که ما باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم و در چارچوب اختیارات به نیازهای جامعه پاسخ داده و کسب درآمد کنیم. ارتباط دانشگاه با جامعه از نکات بسیار حائز اهمیت است و باید در حوزه‌های مختلف برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات جامعه این پیوند برقرار باشد.

برای مشاهده سخنان رئیس دانشگاه تهران در جمع معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه روی لینک کلیک کنید.