نکات مهم و قابل توجه در خصوص بیمه درمان تکمیلی رازی

۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷ کد : ۳۱۱۱۷ اخبار واحدهای تابعه
تعداد بازدید:۲۳۹۸
نکات مهم و قابل توجه در خصوص بیمه درمان تکمیلی رازی

پیرو بخشنامه شماره ۸۹۸۸۰۶۲ مورخه ۲۷/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ مربوط به بیمه درمان تکمیلی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه نکات زیر جهت استحضار تقدیم می‌گردد.

۱- افرادی که خود یا یکی از اعضای تحت تکفل از بیمه تکمیلی انصراف داده‌اند در صورتی که از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ از خدمات درمانی آنلاین استفاده نمایند، تا پایان قرارداد تحت پوشش خواهند ماند.

۲- درمانگاه دانشگاه تهران (۱۶ آذر) از تاریخ ۰۲/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ به خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی پیوست.

۳- داروخانه مستقر در درمانگاه دانشگاه، تا شنبه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهد گرفت.

۴- مبلغ سالیانه بیمه آتش سوزی منازل سرپرست خانوار ۳۰ هزار تومان است.

۵- از ۴۰۰‏۱۴‬ نفر بیمه شده خانواده دانشگاه تهران ۱۳۰۰۰ نفر در خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی بارگذاری شده است و نفرات باقیمانده به دلیل خطا در یکی از گزینه‌های؛ تاریخ تولد - شماره شناسنامه - محل صدور یا نسبت بیمه شده در لیست بیمه ایران، در سامانه بارگذاری نشده است که همکاران شرکت بیمه در حال تماس و اصلاح و بارگذاری هستند. (لازم به ذکر است به دلیل اتصال سامانه بیمه رازی به سامانه ثبت احوال کشور، اشکال در یک فیلد مشخصات منجر به عدم بارگذاری کل خانواده شده است)

۶- افرادی که در بازه زمانی اعلام شده، ثبت نام یا انصراف و یا کاهش و افزایش در تعداد اعضای خانواده داشته‌اند، پس از اتمام زمان ثبت نام، بارگذاری انجام خواهد شد. این عزیزان از ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ تحت پوشش بوده و اسناد درمانی خود را نگهداری تا در اطلاعیه بعدی نحوه اخذ هزینه آن اعلام گردد.

۷- همکاران عزیز می‌توانند از طریق لینک HL.razi24.ir با اینترنت تلفن همراه، نرم افزار مختص خود را نصب نمایند و یا از طریق رایانه با کلیک روی گزینه "اعلام و پیگیری هزینه‌های درمانی مخصوص بیمه شدگان" با نام کاربری و کلمه عبور (هر دو کد ملی) وارد سامانه شده و مشخصات اعضای خانواده خود را رؤیت نمایند.
**نکته مهم: پس از ورود به سامانه بلافاصله رمز خود را تغییر دهید.

ضمناً مجدداً یاد آوری می‌گردد اطلاعات حدود ۱۴۰۰ نفر (۷۰۰ خانواده) هنوز بارگذاری نشده و امکان ورود به سامانه را ندارند که به زودی مشخصات آنها اصلاح و انجام خواهد شد.

اطلاعیه بارگذاری مدارک پزشکی برای اخذ هزینه بزودی اعلام خواهد شد.

با آرزوی توفیق الهی

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع بیمه تکمیلی رازی