دومین جلسه شورای معاونین اداری مالی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۹ کد : ۲۹۶۲۹ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۲
دومین نشست معاونین اداری و مالی دانشکدگان، دانشکده‌ها، مؤسسات و مراکز دانشگاه تهران روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ برگزار شد.
دومین جلسه شورای معاونین اداری مالی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

روز سه شنبه مورخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ دومین نشست حضوری معاونین و مدیران اداری و مالی دانشکدگان، دانشکده‌ها، مؤسسات و مراکز دانشگاه تهران به میزبانی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، دکتر عباسعلی گائینی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و معاونین اداری و مالی کلیه واحدهای دانشگاه و همچنین مدیران کل حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع تشکیل شد، ابتدا رئیس و معاون اداری و مالی دانشکده، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از وضعیت دانشکده تربیت بدنی ارائه دادند. سپس دکتر نوحه‌گر پس از تبریک عید سعید غدیر و تشکر از مشارکت مدیران حاضر در جلسه، به اهمیت تشکیل این شورا و ضرورت هم فکری مدیران دانشگاه در پیگیری امور و حل مشکلات همکاران دانشگاه اشاره کردند.
در ادامه بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون دستور جلسه صورت گرفت و مقرر شد با مشارکت کلیه معاونین اداری و مالی به سرپرستی مدیران کل حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه، کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های ذیل تشکیل گردد.
۱- کارگروه مالی و بودجه
۲- کارگروه رفاهی و سلامت، ایمنی و بهداشت
۳- کارگروه نیروی انسانی، ساختار و تشکیلات
۴- کارگروه املاک و قراردادها