راه اندازی وب سایت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۷۵۴۵ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۸
با عنایت به بند ۱ مصوبه مورخ ۰۷/‏۱۰/‏۱۴۰۰‬ هیأت امنای محترم دانشگاه تهران در خصوص تغییر ساختار سازمانی و ادغام معاونت‌های اداری و مالی و طرح و برنامه با یکدیگر و تشکیل"معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران"، به استحضار می‌رساند وب سایت معاونت جدید به نشانی: RPD.ut.ac.ir راه اندازی گردید.
راه اندازی وب سایت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران

‌‌‌‌‌‌‌با سلام
احتراماً، با عنایت به بند ۱ مصوبه مورخ ۰۷/‏۱۰/‏۱۴۰۰‬ هیأت امنای محترم دانشگاه تهران در خصوص تغییر ساختار سازمانی و ادغام معاونت‌های اداری و مالی و طرح و برنامه با یکدیگر و تشکیل"معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران"، به استحضار می‌رساند وب سایت معاونت جدید به نشانی: RPD.ut.ac.ir راه اندازی گردید.
همکاران محترم می‌توانند جهت اطلاع از اخبار معاونت و همچنین اخبار، اطلاعیه‌ها، بخشنامه‌های ادارات کل تابعه و استفاده از سامانه‌های مرتبط به حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه به وب سایت مذکور مراجعه نمایند.
ضمناً در راستای بهبود و ارتقا خدمات به خانواده بزرگ دانشگاه تهران. پست الکترونیک به نشانی: RPD@ut.ac.ir به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده همکاران ارجمند معرفی می‌گردد. با آرزوی توفیق الهی.

 

احمد نوحه‌گر
‌‌‌معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران