نحوه حضور کارمندان از ۱۴ تیر ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت قرمز تهران

۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰ کد : ۱۸۱۱۳ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۰
نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با عنایت به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی اعلام شد.
نحوه حضور کارمندان از ۱۴ تیر ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت قرمز تهران

با سلام و احترام؛

با آرزوی تندرستی برای کارکنان گرامی، به اطلاع می‌رساند نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با عنایت به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل است:

۱) کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونین، رؤسای دانشکده‌ها و معاونین، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت‌های پرسنل واحد خود می‌باشند.

۲) رؤسا و معاونین اداری مالی واحدها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت‌های واحد، با یک سوم حضور فیزیکی کارمندان و دو سوم به صورت دورکار با شرایط زیر انجام گیرد:

الف) کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در اولویت استفاده از دورکاری می‌باشند.

ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید نمایند. در صورت عدم تأیید مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

ج) کلیه واحدهای دانشگاه به استثنای بخش‌هایی ضروری در واحدهای حفاظت فیزیکی، حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی می‌توانند از دورکاری استفاده نمایند

د) کارمندانی که ملزم به حضور در محل کار خود می‌باشند، موظف به کارت زنی هستند، در غیر این صورت در سامانه غیبت منظور خواهد شد و ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار می‌باشند از ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ (با ۳۰ دقیقه شناور) است.

سعید یزدانی

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران