اطلاع رسانی دوم در خصوص تامین مسکن در شهر جدید هشتگرد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۹ کد : ۱۷۱۸۰ اخبار معاونت اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۴
اطلاعات آن دسته از همکاران گرامی که در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ارسال تقاضا و تکمیل فرم اطلاعات مربوطه اقدام نموده‌اند به وزارت مسکن و شهرسازی ارسال و در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت شده است.لذا ضرورت دارد نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
اطلاع رسانی دوم در خصوص تامین مسکن در شهر جدید هشتگرد

با سلام و احترام
ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران گرامی، پیرو بخشنامه شماره ‏۲۹۰۲۱۳/‏۱۵۵ مورخ ۱۰/‏۱۲/‏۹۹‬ در خصوص اعلام شرایط مشارکت در شهر جدید هشتگرد به استحضار می‌رساند؛ اطلاعات آن دسته از همکاران گرامی که در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ارسال تقاضا و تکمیل فرم اطلاعات مربوطه اقدام نموده‌اند به وزارت مسکن و شهرسازی ارسال و در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت شده است. لذا همکاران محترمی که از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده است ضرورت دارد در مهلت مقرر با ورود به آدرس http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

نظر به اینکه برخی از متقاضیان مشارکت در پروژه هشتگرد بر اساس شرایط اعلام شده در نامه صدرالاشاره حائز شرایط دریافت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن نمی‌باشند؛ در نظر است از محل ظرفیت ایجاد شده، متقاضیان جدید جایگزین شوند. لذا به اطلاع همکارانی که تمایل به ثبت نام در پروژه شهر جدید هشتگرد را دارند و به هر دلیل در پایان سال گذشته موفق به ارسال تقاضای ثبت نام در پروژه مذکور نشده‌اند می‌رساند، آخرین مهلت ارسال مشخصات تاریخ ۲۴/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ می‌باشد. تاکید می‌نماید پروژه مذکور در قالب"شرایط چهارگانه اقدام ملی مسکن" که در فایل پیوست درج گردیده واگذار می‌گردد. لذا متقاضیانی که حائز این شرایط می‌باشند می‌توانند فرم مشخصات پیوست را به طور دقیق تکمیل نموده و به امور اداری و رفاهی واحد محل خدمت خود تحویل نمایند. واحدهای دانشگاه نیز موظفند فرم‌های تکمیل شده مربوط به متقاضیان را تجمیع و به صورت کامل و گروهی طی نامه رسمی حداکثر تا تاریخ ۲۴/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ به اداره کل امور رفاهی دانشگاه ارسال نمایند. لیست این دسته از متقاضیان نیز جهت ثبت اطلاعات در سامانه مسکن به وزارت راه و شهرسازی ارسال و پس از طی مراحل اداری جهت تکمیل ثبت نام، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
شایسته است همکاران گرامی از ارسال فایل مشخصات و هر گونه درخواست در گردش این بخشنامه خودداری فرمایند. همچنین با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت واگذاری مسکن به متقاضیان واجد شرایط، تاریخ مکاتبه واحد خواهد بود. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی اطلاع رسانی گردد.

سعید یزدانی
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران